Η Εύη Λεβέντη αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή, στο Πανεπιστημίου Κύπρου Frederick. Έχει εκπαιδευτεί σε ψυχομετρικά εργαλεία, διαγνωστικά τεστ και έχει επάρκεια για τη χορήγηση, παρέμβαση, βαθμολόγηση και ερμηνεία εξεταστικών αποτελεσμάτων. Έχει λάβει μετεκπαίδευση σε πρόγραμμα κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Εδώ και έντεκα χρόνια εργάζεται στον τομέα της εκπαίδευσης, αξιολόγησης και παρέμβασης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και επιπρόσθετα προβλήματα συμπεριφοράς. Από το 2009 παρακολουθεί τριετές πρόγραμμα κατάρτισης στην Συνθετική Συμβουλευτική πιστοποιημένο από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας - E.I.C.P. και από την European Federation of Integrative Counselling & Psychotherapy. Τα σημερινά της ερευνητικά ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη των επιδράσεων της Τέχνης και της Φύσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη συγκέντρωση προσοχής, στο άγχος και γενικότερα στις ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες που μπορεί να βιώνει ένας παιδί. Μελετά το σχεδιασμό της έρευνας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα περιλαμβάνει έννοιες που συνδέονται με την Τέχνη και την Φύση προάγοντας τη δημιουργικότητα και την ανθρώπινη ανάπτυξη. Βάση αυτού θα αποτελούν, οι αναπτυξιακές και ψυχολογικές θεωρίες με ευρύτερο στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την αύξηση της αυτοεκτίμησης, αυτογνωσίας, την αντιμετώπιση του άγχους και την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, Απώτερος στόχος είναι να αποκτηθούν ολοκληρωμένες εμπειρίες που θα οδηγήσουν το παιδί να αντιμετωπίσει γνωστικές, ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, να ανακαλύψει τις κλίσεις, τα ταλέντα και τελικά να ανθίσει αξιοποιώντας όλη τη δυναμική του.