ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΣΟΥ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗ

Κωνσταντίνος Τζίμας

Ο Κωνσταντίνος Χ. Τζίμας γεννήθηκε το 1965 στις Φιλιάτες Θεσπρωτίας, μεγάλωσε στην Πέρδικα κι έχει καταγωγή από τον Αυλότοπο Σουλίου. Είναι εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Κατέχει πέντε πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών με κατεύθυνση τη διοίκηση της εκπαίδευσης, τη λογοτεχνία και τη δημιουργική γραφή. Ήταν πρώην διευθυντής εκπαίδευσης Κέρκυρας και Ζακύνθου, έχοντας διατελέσει σε όλες τις θέσεις διοίκησης της εκπαίδευσης.
Είναι μέλος πολιτιστικών φορέων κι επιτροπών, μα πάνω απ’ όλα στον ίδιο επικρατεί η αγάπη και ο προβληματισμός για το μέλλον της εκπαίδευσης.
Έχει εκδώσει δύο βιβλία. Το συγγραφικό του έργο και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα, αφορούν την εκπαίδευση με τη διοίκησή της, καθώς επίσης η μελέτη και η διδακτική της λογοτεχνίας με κατεύθυνση τη δημιουργική γραφή.

Κωνσταντίνος Φίλης

Ο Δρ. Κωνσταντίνος Διον. Φίλης είναι καθηγητής φιλόλογος και από το 2016 διδάκτωρ του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
Γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα. Οι γονείς του, συνταξιούχοι φιλόλογοι, και κυρίως ο πατέρας του, επίτιμος σχολικός σύμβουλος των Φιλολόγων, του ενέπνευσαν την αγάπη για τη Φιλολογία.
Δίδαξε από το 2003 έως το 2009 στο ιδιωτικό Γυμνάσιο-Λύκειο «ΑΛΚΙΝΟΟΣ» στην Κέρκυρα και από το 2010 υπηρετεί στη δημόσια εκπαίδευση.

Λεβέντη Εύη

Η Εύη Λεβέντη αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή, στο Πανεπιστημίου Κύπρου Frederick. Έχει εκπαιδευτεί σε ψυχομετρικά εργαλεία, διαγνωστικά τεστ και έχει επάρκεια για τη χορήγηση, παρέμβαση, βαθμολόγηση και ερμηνεία εξεταστικών αποτελεσμάτων. Έχει λάβει μετεκπαίδευση σε πρόγραμμα κατάρτισης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Εδώ και έντεκα χρόνια εργάζεται στον τομέα της εκπαίδευσης, αξιολόγησης και παρέμβασης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και επιπρόσθετα προβλήματα συμπεριφοράς. Από το 2009 παρακολουθεί τριετές πρόγραμμα κατάρτισης στην Συνθετική Συμβουλευτική πιστοποιημένο από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας - E.I.C.P. και από την  European Federation of Integrative Counselling & Psychotherapy. Τα σημερινά της ερευνητικά ενδιαφέροντα εστιάζονται στη μελέτη των επιδράσεων της Τέχνης και της Φύσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες, στη συγκέντρωση προσοχής, στο άγχος και γενικότερα στις ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες που μπορεί να βιώνει ένας παιδί. Μελετά το σχεδιασμό της έρευνας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα περιλαμβάνει έννοιες που συνδέονται με την Τέχνη και την Φύση προάγοντας τη δημιουργικότητα και την ανθρώπινη ανάπτυξη. Βάση αυτού θα αποτελούν, οι αναπτυξιακές και ψυχολογικές θεωρίες με ευρύτερο στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την αύξηση της αυτοεκτίμησης, αυτογνωσίας, την αντιμετώπιση του άγχους και την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, Απώτερος στόχος είναι να αποκτηθούν ολοκληρωμένες εμπειρίες που θα οδηγήσουν το παιδί να αντιμετωπίσει γνωστικές, ψυχοκοινωνικές δυσκολίες, να ανακαλύψει τις κλίσεις, τα ταλέντα και τελικά να ανθίσει αξιοποιώντας όλη τη δυναμική του.

Μαρία Αθανασέκου

Η Δρ. Μαρία Αθανασέκου είναι Ιστορικός Τέχνης, απόφοιτη της Φιλοσοφικής Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, διδάκτωρ της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του ΕΜΠ και εκπονεί μεταδιδακτορική έρευνα στην Εκπαιδευτική Πολιτική στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Frederick και είναι ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Επίσης, έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και σε άλλα πανεπιστήμια. Είναι μέλος της ευρωπαϊκής ερευνητικής ομάδας COST Action με την ιδιότητα της εκπροσώπου της Ελλάδας στη δράση με στοιχεία: «Perinatal Mental Health and Birth-Related Trauma: Maximising best practice and optimal outcomes» (DEVoTION) CA18211 (μέλος του Management Committee).

Δίνει διαλέξεις για θέματα Ιστορίας Τέχνης σε ποικίλους φορείς και συνεργάζεται σταθερά με το Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης. Συμμετέχει με ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια, άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά, έχει γράψει κεφάλαια σε βιβλία, έχουν εκδοθεί τρία βιβλία της σε έντυπη μορφή και δύο σε ηλεκτρονική. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα είναι πολλά και τα συνδυάζει πάντα με γνώμονα την τέχνη, τη θεραπεία και την εκπαίδευση. Έχει μετεκπαιδεύσεις και επιμορφώσεις στην Εικαστική Θεραπεία, την Ειδική Αγωγή, Ψυχολογία, Νευρολοψυχολογία, Λαογραφία κ.ά., και είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων.

Η προσέγγιση της στην τέχνη είναι διαθεματική καθώς δανείζεται από αδερφές επιστήμες (όπως η Ανθρωπολογία, Ψυχολογία, Λαογραφία, Κοινωνιολογία) φιλοδοξώντας και ελπίζοντας τη δημιουργία σχέσης των φοιτητών/εκπαιδευόμενων με την τέχνη. Της αρέσει να αφηγείται ιστορίες της τέχνης, να μοιράζεται και να επικοινωνεί μέσω της εικόνας. Πιστεύει ότι η τέχνη έχει μεγάλη δύναμη και ιστορίες να μας πει, πολλές, αν όχι όλες, μας αφορούν ή θα μας αφορούν σε κάποια από τις περιόδους της ζωής μας, όσο διευρύνεται το υπαρξιακό μας πεδίο.


Εργογραφία
• «A concise approach to Modernism in art: Cultural moments of the history and theory of art». Μαζί με τον Αλέξανδρο Αργυριάδη. Διαθέσιμο από το Amazon, 2020.
• «Γιατί με αφορά η τέχνη. Οι πολλές διαστάσεις της τέχνης και πως αξιοποιείται στη ζωή μας». Επιμέλεια/ συγγραφή συλλογικού τόμου: Μαρία Αθανασέκου. Εκδόσεις Ηδυέπεια, 2020.

Μαρία Αθανασέκου

Μαρία Καρλή

Η Μαρία Καρλή γεννήθηκε στον Πειραιά. Εργάζεται ως Παιδαγωγός στους Παιδικούς Σταθμούς του δήμου Αγ. Ιωάννη Ρέντη από το 2000.

Τα καλοκαίρια της πάντα βρίσκει χρόνο κι επισκέπτεται το χωριό της, την Πύλο Ν. Μεσσηνίας· ένα όμορφο ησυχαστήριο αλλά ταυτόχρονα πηγή έμπνευσης, αρμονίας, ξεγνοιασιάς και ξεχωριστών αναμνήσεων.

Η αγάπη της για τα παιδιά την οδήγησε να ακολουθήσει σπουδές ως Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας: I.E.K. ΞΥΝΗ Β. Βρεφονηπιοκόμου, Higher National Diploma in Early Childhood Studies MEDITERRANEAN COLLEGE και Στέλεχος Δημιουργικής Απασχόλησης ΚΕΚ ΜΕΝΤΩΡ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ. Παρακολούθησε σεμινάριο με θέμα: «Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη στην Πρώτη Παιδική Ηλικία» στο ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ και σεμινάριο με θέμα: «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Λειτουργία Παιχνιδότοπων», σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Παιγνιοθήκης.

Ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο στο Θεατρικό Εργαστήρι Ενηλίκων Πειραϊκού Συνδέσμου, ενώ παλιότερα είχε ασχοληθεί ερασιτεχνικά με το τραγούδι στο μουσικό τμήμα του δήμου Αγ. Ιωάννη Ρέντη. Έτσι οδηγήθηκε να ψάξει να βρει κι άλλους τρόπους επικοινωνίας σε εποχή καραντίνας.

Ως άνθρωπος, που την χαρακτηρίζει η αισιοδοξία, η ευαισθησία και η αγάπη, βρήκε τον τρόπο να τα μοιραστεί και να τα επικοινωνήσει μέσα απ’ τα παραμύθια της. Έτσι δημιουργήθηκαν τόσο απλά κι αληθινά τα δυο της παραμύθια: τα «Χελιδοφτερουγίσματα» που είναι υπό έκδοση και «Το μαγικό ταξίδι της Χρυσαλλίδας!». Δυο παραμύθια για μικρά και μεγάλα παιδιά, που μέσω της αγνότητας εκφράζουν το θάρρος και την πίστη που κρύβουμε μέσα μας.

Τόσο απλά κι αληθινά όσο είναι και
η αγάπη της για το κάθε παιδί, για κάθε άνθρωπο...

Μαρία Σαρίδη

Η Μαρία Σαρίδη είναι Επίκουρος Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Έχει σπουδάσει Νοσηλευτική στο ΕΚΠΑ και οι διδακτορικές της σπουδές έχουν ως αντικείμενο την Αγωγή Υγείας.

Η επαγγελματική της πορεία στο νοσοκομειακό χώρο, μετά από 30 έτη στη Νοσηλευτική Υπηρεσία, έκλεισε με τη θέση του διοικητή σε δημόσιο νοσοκομείο. Διδάσκει σε μεταπτυχιακά προγράμματα όπως του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Το συγγραφικό της έργο αφορά βιβλία, κεφάλαια βιβλίων και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με υψηλό δείκτη απήχησης, ενώ συμμετέχει με ανακοινώσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια.

Μαρία Χαρ. Καραπαναγιώτη

Χορογράφος - Xοροθεραπεύτρια,
Tutor της μεθόδου «Χορόχρωμα» και DanceDisability,
Καλλιτεχνική διευθύντρια
της ομάδας «Δρυάδες εν Πλω» και
του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Αναπηρίας (IDFD)

...

Η Μαρία Kαραπαναγιώτη γεννήθηκε στην Καρδίτσα. Παντρεύτηκε τον εικαστικό Ιωάννη Χρ. Τρούκη. Έχουν δύο υπέροχους γιους, τον Χρυσόστομο και τον Ανδρόνικο-Γεώργιο. Ζει μεταξύ Καρδίτσας και Θεσσαλονίκης.

Έχει σπουδάσει γεωλογία, χορό, μουσικοκινητική αγωγή, χοροθεραπεία. Γνωρίζει γαλλικά, αγγλικά, Braille. Εκπαιδεύτηκε στην ειδική αγωγή, επιστήμες αγωγής, ιστορία της Τέχνης, ανατομία, παιδαγωγικά, ζωγραφική, ψυχολογία πιάνο, κιθάρα, υπολογιστές και στην εκπαίδευση ενηλίκων.

Είναι ιδιοκτήτρια σχολής χορού, εδώ και 36 χρόνια. Από το 1985 δημιουργεί με χορογραφίες δεκάδες μουσικοχορευτικές παραστάσεις. Δραστηριοποιήθηκε κάνοντας έρευνα σε δομές αναπηρίας, κλινικές, κέντρα αποκατάστασης.

Βραβεύτηκε για την κοινωνική της προσφορά από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο και οργάνωσε το μοναδικό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αναπηρίας (IDFD) στην Ελλάδα.

Δημιούργησε την πρωτοποριακή μέθοδο διδασκαλίας «Dance Disability». Δίδαξε στην ιδιωτική και δημόσια εκπαίδευση τη μέθοδο διδασκαλίας θετικών επιστημών μέσω της Τέχνης «Χορόχρωμα».

Πιστεύει ότι η διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης είναι λειτούργημα. Όσα διά βίου μαθαίνει από υπέροχους ανθρώπους-δασκάλους -μέσα από τα προσωπικά της φίλτρα- τα προσφέρει στους δικούς της μαθητές.

Θέλει να προωθήσει τις μεθόδους, όσο κι όπου μπορεί, με τον δικό της τρόπο σε σχολεία, πανεπιστήμια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ευελπιστεί να αφήσει ίχνη να πατήσουν οι νεότεροι, ώστε να αποκτήσει χρώμα η ύπαρξη και η ζωή να γίνεται χορός, γεμάτος από τη μελωδία της αγάπης για όλους.

Μαρία Χρήστου

Γεννήθηκε στον Πειραιά, όπου και μεγάλωσε. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εξειδικεύτηκε, μετά από πολλά σεμινάρια και ειδικά μαθήματα -εντός και εκτός Πανεπιστημίου- στα Αρχαία (γνωστό-άγνωστο), στην Έκθεση-Έκφραση και στη Λογοτεχνία κατεύθυνσης. Είναι εισηγήτρια φιλολογικών σεμιναρίων για τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τη διδακτική των φιλολογικών μαθημάτων καθώς και τη μεθοδολογία αξιολόγησης - διόρθωσης των γραπτών. σ Ασχολείται με την ψηφιοποίηση φιλολογικού υλικού και τη δημιουργία online βοηθημάτων σε μορφή e-book και βίντεο. σ Εδώ και 20 χρόνια ασχολείται με τη διδασκαλία μαθημάτων, κυρίως διαδικτυακά, και με τη συγγραφή βοηθημάτων. σ Τον Σεπτέμβριο του 2019 κυκλοφόρησε η σειρά βοηθημάτων της στην Έκφραση - Έκθεση για τις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου. σ Περισσότερες πληροφορίες: Α΄, Β΄, Γ΄ Λυκείου mariafilologos.gr, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μαριάννα Γεωργοτά

Η Μαριάννα Γεωργοτά γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη. Έχει σπουδάσει βιβλιοθηκονομία στο ΑΤΕΙΘ Θεσσαλονίκης και Αρχειονομία/Βιβλιοθηκονομία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τώρα σπουδάζει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα  «Γραφικές Τέχνες-Πολυμέσα» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί στα έντυπα λογοτεχνικά περιοδικά «Πορφύρας» και «Καρυοθραύστις». Ποιήματα, διηγήματα και κείμενά της έχουν επίσης δημοσιευθεί σε ηλεκτρονικά λογοτεχνικά περιοδικά, ιστολόγια και ιστοσελίδες. Διήγημά της έχει συμπεριληφθεί στο συλλογικό ηλεκτρονικό έργο «Τριαντατριάρια» ενώ έχει διακριθεί σε διεθνή διαγωνισμό ποιήματος, με θέμα την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα.

 

Μάριος Παν. Αθανασόπουλος

Ο Μάριος Αθανασόπουλος γεννήθηκε το 1973 στη Σπάρτη. Αποφοίτησε από το Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ είναι διδάκτωρ του Τμήματος Φιλοσοφίας της ίδιας Σχολής. Η διδακτορική του διατριβή αφορά τις απόψεις των ιστορικών της Άλωσης για την ιστορία. Την περίοδο 2011-2014 δίδαξε στο ΠΜΣ «Ηθική Φιλοσοφία» και την περίοδο 2019-2021 στο ΠΜΣ «Βυζαντινός Κόσμος: Η σχέση του με την Αρχαιότητα και τον Νεότερο Κόσμο» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Άρθρα του είναι δημοσιευμένα σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, ενώ έχει συγγράψει ως τώρα έξι βιβλία. Από το 2018 ανήκει στο διδακτικό προσωπικό (ΕΔΙΠ) του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. 

Μιχάλης Π. Γιαννουλέας

Ο Μιχάλης Π. Γιαννουλέας γεννήθηκε στον Πειραιά. Είναι απόφοιτος της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής, πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του ΕΚΠΑ και κάτοχος Master of Science στη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα του Loughborough University of Technology της Αγγλίας.

Διετέλεσε επί εξαετία ανώτερο στέλεχος Οργάνωσης και Προγραμματισμού στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ). Από το 1987 ασχολήθηκε με την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, με εξειδίκευση στους τομείς της ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων (HRD) και του managment ως ανώτερο στέλεχος μεγάλου τραπεζικού οργανισμού. Κατά την τριετία 2010-2012, διετέλεσε Εντεταλμένος Σύμβουλος-Γενικός Διευθυντής της ATExcelixi Α.Ε-Εκπαιδευτικό & Συνεδριακό Κέντρο-Εταιρεία Ομίλου ATEbank.

Έχει πιστοποιηθεί ως σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής από το Institute of Training and Development της Αγγλίας, από την Grid International Inc. Texas-USA και το ΕΚΕΠΙΣ. Έχει μακρόχρονη διδακτική εμπειρία σε προγράμματα επικοινωνίας, συμπεριφοράς, διοίκησης, ηγεσίας και εκπαίδευσης εκπαιδευτών σε οργανισμούς και επιχειρήσεις.Έχει αρθρογραφήσει σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και ηλεκτρονικές σελίδες.

Εργογραφία:

° Βασικές Αρχές Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση (εξ’ αποστάσεως ενότητα στο Εκπ/κό πακέτο Εκπ/σης Εκπ/τών του Τραπεζικού Ινστιτούτου της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, 2000)

° Ούτε Θύμα-Ούτε Θύτης, με αυτό-επιβεβαιωτική συμπεριφορά (Ελληνικά Γράμματα, 3η εκδ. 2002).

° Συμπεριφορά και Διαπροσωπική Επικοινωνία στον Εργασιακό χώρο (Ελληνικά Γράμματα, 5η έκδ., 2003) - (Πεδίο, 2012)

° Η Επικοινωνία μέσα και έξω από τον Εργασιακό χώρο (συλλογικό έργο με M. Jossien, Γ. Βαγιάτη, Ελληνικά Γράμματα, 4η έκδ., 2004).

° Η πρόκληση της αλλαγής (Ελληνικά Γράμματα, 2006)

° Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού (για το e-learning πρόγραμμα ΕΡΜΕΙΟΝ, σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, 2008)

° Κάθε μέρα Ηγέτης, μια εναλλακτική προσέγγιση στην άσκηση ηγεσίας (Πεδίο, 2010)

° Η άχρονη αναζήτηση του έρωτα (Πνοή, 2018)

Νίκος Κόκκορης / Nikos Kokkoris

O Αρκάς ποιητής, Nίκος Κόκκορης, είναι απόφοιτος Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο McGill University (Montreal, Καναδάς).

Ως επαγγελματίας Manager (Διευθύνσεις Marketing - Πωλήσεων & Στρατηγικού Σχεδιασμού) ολοκλήρωσε την μακροχρόνια επαγγελματική του καριέρα σε πολυεθνικές και ελληνικές βιομηχανίες, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η ποιητική του διαδρομή ξεκίνησε σε νεαρή ηλικία, με τον υπερρεαλισμό, την αυτόματη γραφή της διερεύνησης του ασυνείδητου, την απελευθέρωση της φαντασίας, χωρίς τον έλεγχο της λογικής.

Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών στο Μόντρεαλ, γνώρισε τον Ιάπωνα μέντορά του, που τον οδήγησε στα μονοπάτια της ιαπωνικής ποίησης Ηaiku.

Η συμπυκνωμένη ιαπωνική ποιητική ευφυΐα και σοφία, η φύση, οι εποχές, τα χρώματα, η ομορφιά των λέξεων και των αντιθέσεων υιοθετήθηκαν από τον ποιητή σε ελεύθερο αποφθεγματικό και εξελληνισμένο ύφος, παρά τις αυστηρές ιαπωνικές ποιητικές νόρμες.

Είχε έντονη συγγραφική ανθοφορία, αλλά και μεγάλες περιόδους αγρανάπαυσης. Ο ποιητής, σε σχέση με τον επαγγελματία Manager, απαιτούσε, όχι την ειρηνική συνύπαρξή τους, αλλά την απόλυτη ανεξαρτησία ρόλων. Στις μέρες μας ο δημιουργός συμμετέχει σε ομάδες εργασίας, που έχουν ως στόχο το επιχειρείν, όπως και το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Εργογραφία:
Πατημασιές στα νούφαρα - 90 Haiku (δίγλωσση έκδοση)

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Νίκος Κόκκορης / Nikos Kokkoris
Νίκος Σουβατζής

Νίκος Σουβατζής

Ο Νίκος Σουβατζής γεννήθηκε στο Βερολίνο το 1977. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει εργαστεί ως συντάκτης σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα.
Ασχολείται με την πεζογραφία και την ποίηση. Ποιήματά του έχουν μεταφραστεί στα ισπανικά, στα γαλλικά και στα αγγλικά και έχουν δημοσιευτεί σε λογοτεχνικά περιοδικά και ανθολογίες.
Έχει εκδώσει μια συλλογή διηγημάτων με τίτλο «Αναχώρηση» και μια ποιητική συλλογή με τίτλο «Χειμερινή ισημερία».

Παμέλα Τσάτση

Η Παμέλα Τσάτση έχει σπουδάσει Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τον Μάη του 2018 συμμετείχε στη θεατρική παράσταση “Paralogism” από τη θεατρική ομάδα “Καλειδοσκόπιο” και σε σκηνοθεσία Διονύση Σάββα στο θέατρο “Αλκμήνη”.

Τον Απρίλιο του 2019 κυκλοφόρησε η πρώτη της ποιητική συλλογή: “Σιντριβάνια για σάουντρακ” από τις εκδόσεις “Κάκτος”.

Παμέλα Τσάτση

Παναγιώτης Κουτσομπόγερας

Ο Παναγιώτης Κουτσομπόγερας γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα.

Το 2000 έλαβε πτυχίο από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών καθώς και πτυχίο ειδίκευσης στην Οινολογία ενώ το 2001 έλαβε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (MSc) στη Βιοτεχνολογία Τροφίμων από το Πανεπιστήμιο του Ulster (Μεγάλη Βρετανία). Το 2007 έλαβε το Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) στο τμήμα Χημείας (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) στη Βιοχημεία / Χημεία Τροφίμων.

Μένει στη Σαντορίνη και εργάζεται ως καθηγητής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι συγγραφέας βιβλίων Χημείας, ενώ παράλληλα είναι υπεύθυνος ποιοτικού ελέγχου / R&D της ζυθοποιίας Ftelos Brewery στη Σαντορίνη.

Είναι παντρεμένος με την υπέροχη Γεωργία Κιαμηλίδου, έχουν μαζί δύο ακόμα πιο υπέροχα παιδιά, τον Λευτέρη και τον Δημήτρη.

Παπάνης Ευστράτιος

O Ευστράτιος Παπάνης γεννήθηκε το 1969 στην Αγιάσο της Λέσβου. Σπούδασε Ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Μεθοδολογία Έρευνας σε μεταπτυχιακό επίπεδο {ΜSc} στο Πανεπιστήμιο Reading της Βρετανίας. Απέκτησε το Διδακτορικό του δίπλωμα στην Παιδαγωγική από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παράλληλα, έχει τελειώσει Δημοσιογραφία και κατέχει δίπλω- μα Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας. Δίδαξε στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας, στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θράκης, στο τμήμα
Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στο διδασκαλείο "Αλέξανδρος Δελμούζος", στα Π.Ε.Κ. Λέσβου και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Σήμερα είναι Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος Κοινωνιολογίας O Ευστράτιος Παπάνης γεννήθηκε το 1969 στην Αγιάσο της Λέσβου. Σπούδασε Ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Μεθοδολογία Έρευνας σε μεταπτυχιακό επίπεδο {ΜSc} στο Πανεπιστήμιο Reading της Βρετανίας. Απέκτησε το Διδακτορικό του δίπλωμα στην Παιδαγωγική από το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Παράλληλα, έχει τελειώσει Δημοσιογραφία και κατέχει δίπλωμα Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας. Δίδαξε στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας, στοΤμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θράκης, στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στο διδασκαλείο "Αλέξανδρος Δελμούζος", στα Π.Ε.Κ. Λέσβου και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Σήμερα είναι Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος Κοινωνιολογίας

Ρωξάνη Γιάννου

Η Ρωξάνη Γιάννου σπούδασε Καλές Τέχνες στην Αθήνα (ΑΚΤΟ) και συνέχισε στο Λονδίνο, όπου και παρέμεινε για μια δεκαετία, ολοκληρώνοντας μεταπτυχιακές σπουδές στις Καλές Τέχνες στο Middlesex University και στην Ιστορία του Δυτικού Εσωτερισμού (Ιστορία των Συμβόλων) στο University of Exeter. Παράλληλα, έλαβε ειδική εκπαίδευση σε θέματα Μουσειολογίας και Διαχείρισης Πολιτιστικών Οργανισμών και Μουσειακών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, Ιστορίας και Θεωρίας της Τέχνης. Εργάστηκε επί σειρά ετών στην ΤΑΤΕ Modern, τη Royal Academy και τo Victoria and Albert Museum. Από το 2013 έως σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι συνεργάτης του Μουσείου Ηρακλειδών στο πρόγραμμα ομιλιών και εικαστικών δράσεων για παιδιά, εφήβους και ενηλίκους, συνδυάζοντας το βιωματικό στοιχείο και τη διάδραση με θεωρητικές προσεγγίσεις, οπτικοακουστική αφήγηση, ενεργητική φαντασία κλπ. Συνεργάζεται επίσης με εκπαιδευτικούς οργανισμούς εντός και εκτός Αθηνών οργανώνοντας και εμψυχώνοντας ποικιλία διαλέξεων, εικαστικών εργαστηρίων και σεμιναρίων, με έμφαση στο συνδυασμό τεχνικών της art as therapy με τα σύμβολα όπως αναδύονται από τα διάφορα έργα τέχνης και την ερμηνεία τους. Επί του παρόντος εκπαιδεύεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και παρακολουθεί επιμορφωτικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη χρήση της Τέχνης και των Εικαστικών ως θεραπευτικό μέσο.

Στάθης Κόλλιας

Ο Στάθης Κόλλιας είναι απόφοιτος του Παντείου Πανεπιστημίου του τμήματος Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και κοινωνικής Πολιτικής. Διαθέτει μεταπτυχιακούς τίτλους του Queen' s University of Belfast - Master of Arts in Social Anthropology και του Παντείου Πανεπιστημίου - Μεταπτυχιακό Εγκληματολογικών Σπουδών του τμήματος της Κοινωνιολογίας. Εργάζεται, διαβάζει, σκέφτεται, ανησυχεί, γράφει.

Στέφανος Κούτρας

O Δρ. Στέφανος Γ. Κούτρας γεννήθηκε στη Λάρισα και μεγάλωσε στην Καρδίτσα. Είναι Πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Μυτιλήνης, του Παιδαγωγικού Τμήματος (ΕΚΠΑ) και Μετεκπαιδευθείς στην Ειδική Αγωγή του Διδασκαλείου «Ευάγγελος Παπανούτσος» (Παιδαγωγικό Πατρών). Πραγματοποίησε με υποτροφία μεταπτυχιακές σπουδές και αναγορεύτηκε Διδάκτωρ στην Ειδική Αγωγή-Ψυχομετρία (Παιδαγωγικό Ιωαννίνων).

Υπηρετεί στη Δημόσια εκπαίδευση από το 1994 και έχει διδάξει σε σχολικές μονάδες των Δωδεκανήσων και της Αττικής. Έχει εργαστεί στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, καθώς και στο Παιδαγωγικό Τμήμα του ΕΚΠΑ. Το 2014-2018 επιλέχθηκε Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Είναι επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Ειδικής και Θεραπευτικής Αγωγής του Παιδαγωγικού Ιωαννίνων. Συναριθμείται στο κύριο διδακτικό προσωπικό του Μητρώου του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και είναι αξιολογητής των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών.

Από το 2018 διδάσκει ως συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στο Πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου.Σήμερα είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης στη διεύθυνση Π.Ε. Α΄ Αθήνας.

Στο πλαίσιο εκπόνησης της διδακτορικής του διατριβής κατασκεύασε και στάθμισε το Ανιχνευτικό Κριτήριο Οπτικής Αντίληψης (Α.Κ.Ο.Α. 5-6). Αρθρογραφεί σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και είναι επιμελητής των βιβλίων. Ασχολείται με τα γράμματα και τη λογοτεχνία.

Έχει αναπτύξει πολυσχιδή επιστημονική και κοινωνική δραστηριότητα:

- ιδρυτής και πρόεδρος του επιστημονικού φορέα Πολιτιστική Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών (1994)
- μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Παρθενώνας
- πρόεδρος του Συλλόγου μετεκπαιδευόμενων του Διδασκαλείου Ευάγγελος Παπανούτσος (Παν/μιο Πατρών)
- γενικός γραμματέας της Ένωσης Λογοτεχνών-Συγγραφέων Ν. Λάρισας
- μέλος της συντακτικής επιτροπής του λογοτεχνικού περιοδικού Πνευματική Λάρισα
- μέλος της επιστημονικής επιτροπής του περιοδικού Εκπαιδευτικός Κύκλος
- πρόεδρος της Ομοσπονδίας Θεσσαλικών Σωματείων Αττικής Η Πανθεσσαλική Στέγη (2010- )
- ιδρυτής της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Θεσσαλών.

Εργογραφία
- Τα Ελληνικά Δρώμενα της περιόδου 1924-1964 (Ηδυέπεια, 2023)
- Οπτική Αντίληψη και Μάθηση (υπό έκδοση)
- Παιδί και Κινηματογράφος (Σαββάλας, 2001) [επιμέλεια]
- Η Παιδαγωγική και Διδακτική αξιοποίηση του Παραμυθιού (Γρηγόρης, 2007)
- Η Ψυχική Υγεία των Παιδιών στην Κοινωνία της Κρίσης (Ταξιδευτής, 2014)

 

Τάσος Παπαγεωργάκης

Ο Τάσος Παπαγεωργάκης με καταγωγή από τον Κάτω Άσσο Κορινθίας, γεννήθηκε στον Πειραιά όπου έζησε μέχρι τα έξι του χρόνια. Στη συνέχεια μετακόμισε οικογενειακώς στο Ναύπλιον όπου παρέμεινε μέχρι τα δεκαέξι του. Από τότε μέχρι και σήμερα ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Σπούδασε κλασσική κιθάρα και θεωρητικά στο Ελληνικό Ωδείο, υποκριτική στη Δραματική σχολή Βεάκη, σκηνοθεσία κινηματογράφου στη σχολή της Ευγενίας Χατζίκου και εργάζεται σαν ηθοποιός στο θέατρο και στην τηλεόραση.

Άλλα έργα:
• «Παραμύθια για όσους αγρυπνούν», διηγήματα, Όστρια (2017)

• «Το γαλάζιο δάσος», μυθιστόρημα, Όστρια (2019)

Τάσος Παπαγεωργάκης
Image
Εκδοτικός οίκος που εκπέμπει την αγάπη και το μεράκι του στην έκδοση βιβλίων, προσφέροντας το καλύτερο στους αναγνώστες και στους συγγραφείς του

Εκδόσεις ἡδυέπεια

Διεύθυνση: Ευδόξου 61 Αθήνα 117 43

Τηλέφωνο: 210-2932556

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.